Sådan bliver du medlem af Roklubben

Før du melder dig ind, så læs først betingelserne for medlemskab af Korsør Roklub Kan du acceptere dem, så klik på billedet som vises på forsiden. Vist herunder.

Du kommer nu frem til følgende skærmbillede:

Gennemgang af indstilingerne:

Medlems informationer:

1. Her indtastes mailadresse, fornavn og efternavn, adresse, postnummer og by

2. Her indtastes dit mobilnummer. Hvis du ikke har mobil, så fastnet nummer

3. Fødselsdag. Hvis du er født 14-10-2014, skal det indtastes sådan: 14.10.2004

4. Her vælges Kvinde eller Mand

5. EPP licens: Her indtastes dit EPP licensnummer. Hvis du ikke har noget skal det være blankt

6. Login: Her skal du indtaste et selvvalgt kodeord.

7. Hvis  der er flere i husstanden der skal indmeldels samtidig. Så klik på Tilføj ny familiemedlem. Husk at den der er ældset i husstanden, skal indtastes først i felterne 1-6

8. His der er flere (lige så mange du ønsker) kan de indtastes ved at klikke på knappen Tilføj ny familiemedlem.

9. Hvis I/du kun indmelder dit barn. Kan i opgive jeres Fornavn og efternavn samt E mail og telefonnummer. Hvis dit/jeres barn ikke har deres egen E mail og telefonnummer Når alt er udfyldt kliker du på den grønne knap. Gå til næste trin: Vælg medlemskab

Her et eksempel på indmeldelse kun af et ungdomsmedlem

Når felterne er udflydt Klikker du på Gå til næste trin: Vælg medlemskab

Du kommer så frem til følgende skærmbillede:
Klik på den grønne knap Fortsæt til bekræftelse

Du kommer så frem til følgende skærmbillede:

Hvis du ikke har læst medlems betingelserne endnu, så klik på Klik for at læse betingelserne. Hvis du har læst dem, marker du det til venstre og klikker herefter på den grønne knap Bekræft Tilmelding

Du kommer så frem til følgende skærmbillede:

Du kan nu vælge om du vil betale med Dankort/VISA-Dankort eller indbetale på foreningens bankkonto.

Hvis du vælger Dankort/VISA-Dankort, skal du være klar over at fremover vil dit kontingent automatisk blive trukket på dit Dankort/VISA-Dankort. Der står i medlems betingelserne.

I forbindelse med din første betaling godkender du, at Korsør Roklub fremover må trække pengene på din konto via dit betalings kort, indtil du enten ændrer dit medlemskab eller melder dig ud af Korsør Roklub.

Beløbet du skal betale for medlemskabet af Korsør Roklub trækkes automatisk via dit betalings kort.
Du vil senest 8 dage inden hver betaling modtage en email/sms, som fortæller dig hvor meget, du skal betale. Du vil få mulighed for at stoppe betalingen, hvis du ikke ønsker at forlænge dit abonnement.

Korsør Roklub benytter Dibs, som er godkendt af Nets til betalings løsning, samt bankoverførsel
Ved automatisk trækning på betalings kort gemmes dine kortinformationer ikke hos Korsør Roklub, men hos Dibs.
Kvittering for betaling sendes pr mail, når du tilmelder dig accepterer du vores vilkår og du stopper dit medlemskab ved at kontakte klubben senest et måned før en opkrævningsrunde.

Hvis dit betalings kort udløber eller hvis der sker ændringer i kortdata, fremsender Korsør Roklub en påmindelse pr. mail herom. Du må herefter foretage en tilmelding med det nye betalings kort. Du tilmelder det nye betalings kort/Dankort, ved at logge ind på www.korsorroklub.dk , klik på "Betalings kort".
Ved spærring af dit betalings kort er du selv ansvarlig for at foretage en ny tilmelding med et nyt betalings kort. Dette gøres ligeledes på Korsør Roklub hjemmeside, og som beskrevet ovenfor.

Hvis du ikke ønsker dette kliker du på Alternative betalingmuligheder, som er indbetaling på foreningens Bank Konto, og det gør vi i det her tilfælde

Klik på Hent regning som PDF

Du kommer så frem til følgende skærmbillede:

Her står hvornår du skal indbettale kontingent og Konto nummer det skal indbetales på. Du kan også downloade regningen. Der er 8 dages betalingsfrist.

Vigtigt, som der står nederst i regningen, så skal nummer skrives ved overførsel

Du vil herefter modtage en mail med link til regningen

Ligeledes med dit brugernavn til logind på hjemmesiden